En forståelse av hvordan vi skal kommunisere merkevarens identitet, hvem kundene er og hvordan vi skal riktig samhandle dem.
Vi analyserer hvordan hver brukerprofil vil bruke nettstedet og hvordan vi kan gjøre det så enkelt for dem å ta de valgene vi ønsker at de skal ta.
Vi planlegger hvilken informasjon skal være på hvilket sted på nettsiden for å fremme brukerflyten.
Vi lager en svart-hvitt prototype av nettsiden, uten design, slik at vi kan ta uforstyrrede avgjørelser over oppsett, tekst og arkitektur. Her har vi ofte flere revisjoner før vi kommer fram til noe som virker.
Hva er vitsen med å ha en nettside om du ikke enkelt kan legge til, forandre eller ta bort ting fra den. Med en god CMS kan du gjøre alt dette uten å trenge hjelp fra en utvikler.
Vi kjører kurs og lager gode instruksjoner så du og ditt team enkelt kan bruke nettsiden og CMS uten frustrasjon.
vi møtes og diskuterer behov og problemstillinger
vi blir enige om en grov fremgangsplan
en 2-4 dagers strategifase med arbeidsøkter
spesifiserer prosjektets nøyaktige omfang, pris og tidslinje
bruker 2-3 uker til å arbeide med resultatene fra strategifasen og leverer et referat.
vi blir enige om en grov fremgangsplan